Tova og nålefiltede uglevotter

Håper du har det fint i jula. :-)

Julen inneholder også strikking for meg som sikkert for mange andre, disse tova vottene er et av det jeg har laget nå i knallblå. En nydeig blåfarge som grenser til kobolt, på de tova vottene har jeg også nålefiltet snøugler igjen. De forrige som var i lilla ligger her om du har lyst å se. 





tova ullvotter

Tova votter i fritidsgarn

tova og nålefiltede uglevotter


 
Info. sammendrag
Størrelse: Dame M
Hel Lengde: 25  cm
Bredde: 11 cm
Høyde fra tommelgrop til fingertupp: 14  cm

Farger: Koboltblå
Materiale: 100% Ull
Garn: Fritidsgarn
Teknikk: Håndstrikket, tovet i maskin og nålefltet

Vaskeanvisning: 30°  for hånd som jeg anbefaler, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine votter! Har du tall på hvor mange par du har laga? Imponerende produksjon, synes jeg.
    Nå må du nyte romjulsdagene. Det skal nemlig jeg.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingunn, nei tallet det er jeg visst kommet ut av for lenge siden. :-) Kos dæ i romjulen :-)

      Slett
  2. Disse vottene var helt nydelige :-) Godt nytt år :-)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.