To par blå tova votter

Disse tova vottene er en del av ei bestilling som jeg holder på med akkurat nå. Nå er vottene ferdige, så gjenstår det et par denver-sokker i to størrelser 35 og 38.
Sokkene ville hun ha i dobbelt garn litt tykke så jeg har tenkt å bruke PT5 sport i fra PT-Design til disse. Blir spent selv å se resultatet på disse når jeg kommer i gang med de. Regner med å startet på mandagen.

To par blå tova votter i fritidsgarn


Størrelse: 3 år
Farger: Blå
Materiale: 100%ull
Garn: Fritisdgarn fra sandnes garn.
Teknikk: Håndstrikket og tovet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.