StrikkeBea kom i Allers :-)


Juhuuu - jeg kom med i Allers denne uken 51/2014. Ikke viste jeg om dette før sent i går kveld da en kunde sendte meg en mail om disse dompappvottene som jeg lager.

I alle dager tenkte jeg, men så kom jeg jo på at jeg tidliger hadde gitt de tillatelse til å hente produkter fra min salgsside.

Det var morsomt å få se vottene på trykk. Jeg har akkurat vært ute nå å fått handlet bladet inn så jeg selv får se hvordan det så ut.

favoritter på epla

På blildet over er det produktet helt oppe i høyre hjørnet med lyseblå tova dompappvotter. :-)

Strikkemaske har vært i media

Nærbilde av  bladet.

Ja ja da fikk man oppleve det og, det var ikke stort men nok for meg akkurat nå. Det gir litt mer inspirasjon for meg når jeg skal strikke videre på saker og ting å få tilbakemeldinger.
Med tanke på tilbakemeldinger så har det vært en stund nå med veldig lite av dette her i bloggen min så dette var greit å få med seg.

Jeg får vel lage meg en egen kategori på dette så jeg kan ha det klart hvis det skjer igjenn :-)
Da får jeg ønske dere en fin kveld vidre hvem det nå er som leser dette da :-)


Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med det:). Så moro💕, og så fine votter 💕

    SvarSlett
  2. Jeg vil også gratulere. Kjekt med positive tilbakemeldinger samme hvor de kommer fra. I Allers når du jo mange.

    Fortsatt fin førjul!

    Klem

    SvarSlett

Drevet av Blogger.