Rillestrikkede babybooties

Da ble det litt annet enn votter på meg, et par små babybooties i grå Royal Alpakka. Dette er den alpakkaen som jeg synes er blandt en av de mykeste. Har tidligere strikket pulsvarmere av denne garntypen og ble veldig fornøyd med de.

Var litt spent på om det ble nok garn her, på første bildet ser dere hvor mye det ble til overs, nøstet var tatt av så jeg aner ikke hvor mye det gikk til dette. For sent å veie de nå da hjertet er satt på.
Hjertet som er pynten på disse har jeg laget av mørk lyngfarget ull som er nålefiltet sammen til et hjerte og sydd på.

Rillestrikkede babybooties



Søte små babybooties i rillestrikk

Strikka babybooties


Størrelse: Se mål under
Fot Lengde: 11-12 cm
Høyde på skaft: 12 cm

Farger: Grå og mørk lyn

Materiale: 100% Alpakka - hjertet av ull
Garn Royal Alpakka fra Dale garn
Garnmengde: gr
Pinner nr.: 2,5 mm
Teknikk: Håndstrikket - rillestrikk

Vaskeanvisning: 30° håndvask

Gammel oppskrift



Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.