Ol-luer er fortsatt populære

Fikk bestilling på ei ol-lue sånn plutselig her oppi alt julestyret. Den lua er nå klar og skal pakkes, posten er hentet herifra i dag så den får reise i morgentidlig kl. 8.00.

Da får jeg bare håpe at Solveig blir fornøyd, og her er lua. Kankje ikke helt riktige farger på bildet men det er det samme garnet og fargen som jeg pleier å bruke på disse. Brukte Lanett (Merinoull) dobbeltråd og heklenål nr. 4,5.

Ol-luer er fortsatt populære


Jeg synes dette er flotte luer til både ski og andre turer.

Men nå må jeg haste videre til neste prosjekt som allrede er startet på her.

Ha en fin kveld alle sammen!



2 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg likte designet ditt på bloggen. Hvordan fikk du endret det? Jeg står litt fast på den biten så håper du kan hjelpe! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mona Charlotte Kan du kontakte meg på min facebookside? adr: https://www.facebook.com/beate.strikkemaske

      Slett

Drevet av Blogger.