Brune tova votter

Helt greie enkle votter strikket i brunt fritidsgarn, behagelige på og sitter som strøpt på min hånd. Mange ganger er vel det enkleste det beste. Jeg ser bare på den responsen jeg fikk i går på de hvite vottene jeg laget - det tok nesten helt av på en av facebooksidene når jeg la de ut der. De vottene finner du her.

Men uansett her er iallefall disse brune jeg har ferdige nå.

Tova votter i brunt fritidsgarn

Brune tova votter



Størrelse: Dame M
Hel Lengde: 27 cm
Bredde: 10 - 11 cm
Høyde fra tommelgrop til fingertupp: 13 cm
(målene er tatt fratt på bordet)

Farger: Brun
Materiale: 100% ULL
Garn: Fritidsgarn

Teknikk: Håndstrikket og maskintovet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift hær

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

Drevet av Blogger.