Tovet dompappvotter i grå og syrin

Litt fraværende her i det siste har jeg vært, men det har sin grunn. Jeg har nå sittet å strikket på hardingen her noen votter som er bestilt og andre er ikke bestilte.

Nålefiltede tova votter i grått og syrin

De ferdig nålefiltede i grått og syrin har allerede fått nye eiere, Begge de hvite og den andre rosa skal få på seg dompapper og skal snart til Trysil.

De blå med rød kant på har jeg hatt liggende men de skal nok snart også få dompapper på seg.

De mørkeblå har jeg nettopp strikket og ligger klare for å få motiv på seg.

På pinnene er det nå 3 par grå str. dame en i str. L og de to andre i str. M og alle disse er bestilte.

Ja her går det altså unna må jeg selv si :-)

Håper alle har en fin dag!

Tova votter som er eller skal nålefiltes

Teknikk: Håndstrikket, tovet  og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

2 kommentarer:

  1. Litt av en produksjon! Men skjønner gort du får bestilling på dompap-vottene. Synes de er kjempefine.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Du strikker og strikker så 'ulla fyker'! :) Lekre tova votter i hvertfall! :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.