Tova votter med snøkrystall

 Da ble det litt annet motiv i kveld enn dompapper. Votter hører vinteren til og da er det vel ganske naturlig at noen av vottene også kan ha snøkrystaller på seg. På disse er det nålefiltet et stort snøkrystall på hver vott. Jeg var litt i tvil om jeg skulle hatt på perler og, men tenkte at det blir sikkert for mye og blir bare i vegen på vottene. Det beste ble vel å ha de i ren ull og ikke så mye som ting kan henge seg fast i på vottene.

Tova votter med snøkrystall



Tova votter med snøkrystall


Skal si det har slitt på denne nålefiltingen som har foregått hele denne uken, kjennes godt i armer, så nå er det helt avslappende når jeg går over til strikkingen. :-)


Jeg håper også at alle har det fint, ser at det er mange nye på min facebookside og ønsker både de der og nye her inne på bloggen hjertelig velkommen. Til dere andre slitere som har vert her en stund - selvfølgelig dere og, så da får alle ha ei riktig fin helg, vi blogges vel.

Fakta om vottene.
Størrelse: Dame M
Hel Lengde: 25 cm
Bredde: 11  cm
Farger: Marineblå og naturvit
Materiale: 100% Ull av fritidsgarn
Teknikk: Håndstrikket, Makintovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.


God Helg!

2 kommentarer:

  1. Du lager så flotte votter! Både de med dompapper og de med snøkrystaller. Vakre! Ønsker deg en riktig god helg !

    SvarSlett
  2. Kjempesøte! Jeg har også fundert litt på å lage tova votter med snøkrystaller - disse var veldig fine!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.