Tova votter med nålefiltet dompapp i syrin

Denne bestillingen fikk jeg for et par dager siden og har holdt på med disse vottene i helgen. Vottene er laget til ei fire år gammel frøken så da valgte kunden syrin som farge på disse.  Hun fikk se bildet nå i morrest og da ville hun ha et par til i grått str. 9 år..så da får jeg bare hive meg rundt med disse så raskt jeg kan :-)

Ønsker og alle en fin uke!




Størrelse: 4 år
Hel Lengde: 17 cm
Bredde: 8 cm

Farger: Syrin
Materiale: 100% Ull Fritidsgarn fra sandnes
Teknikk: Håndstrikket, tovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene, og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

1 kommentar:

Drevet av Blogger.