Tova votter med dompapp i grått

Etter den store responsen jeg fikk på de forrige vottene jeg nålefiltet med dompapp som motiv på var enorm, så nå har jeg laget et par nye.  Denne gangen er de laget i grått og med brettekant i str. ca 10-12 år. Jeg har brukt østlandsgarn i vottene etter egen gammel oppskrift.

Jeg regner med at det blir flere av tova votter med dompapp som motiv, har allerede ei bestilling på et par i voksen str., og de lyseblå jeg lagde sist er på tur til posten nå snart.

Slik ble disse.
Tova votter med dompapp i grått


Størrelse: ca 10-12 år se mål under
Hel Lengde: 23 cm
Lengde med brettekanten brettet: 19 cm
Bredde: 9 cm
Lengde fra tommelgrop til fingertupp: 10  cm

Farger: Grå
Materiale: 100% ull
Garn: Østlandsgarn
Teknikk: Håndstrikket, maskintovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær 

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

I dag skinner solen her og det ligger rundt ca 10 grader i solveggen. Flott vær vil jeg si - så lenge det ikke blåser, solen skinner og det er tørrvær - ønsker deg en fin dag og takk for at du tittet innom her :-)

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.