Tova dompappvotter til en heldig dame

Disse vottene har jeg sittet med siden i morrest og er nå ferdig nålefiltet og snart på tur til å fly ut døra her, disse ble faktisk bestilt før jeg viste ordet av det. Jeg la ut bilder av et par andre slike votter på facebook og vips så var det veldig stor interesse for disse.

Dompapp er som kjent en vinterfugl mange liker, den er rød og fager hannpappen, så jeg synes de er dekorative og koselige på de tova vottene, og likeså som på fuglebrettet om vinteren.

Tova votter i fritidsgarn med dompapp


 Mer fakta:
Størrelse: Damevott
Garn: Fritidsgarn
Farger: Grå
Materiale: 100% Ull

Teknikk: Håndstrikket, tovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

Status: Solgt!

1 kommentar:

  1. Skjønner godt at disse fikk bein å gå på. Ordentlig flotte :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.