Sort herrelue i mariusmønster

Håndstrikket mariuslue i alpakka for herre, med god passform og fin strekk. Veldig god og behagelig lue på.

Jeg fikk kommentar om dette garnet kan klø, alpakka skal ikke klø, og jeg har selv en mariusgenser i samme garn som jeg har brukt nesten rett på kroppen, kun med en singlett under - og den klør ikke på meg. For å forsikre meg ennå mer om dette spørsmålet så hadde jeg en spørrerunde på facebook i går om dette, og fikk resultater med at det ikke klør. :-)

strikka herrelue i mariusmønster
sort mariuslue

Strikka mariuslue til herre


Størrelse: Herre Onesize
Hel Lengde: 27 cm
Omkrets ca: 54-60 cm
Farger: Marineblå

Materiale: 100% Alpakka
Garn: Pure Alpaca
Garnmengde totalt: 60 gr
Pinner nr.: 3 og 3,5 mm
Teknikk: Håndstrikket

Vaskeanvisning: 30°  for hånd  tørkes flatt.

Design: Oppskrift fra Marius strikkebok

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

Her er de tre luene jeg har strikket denne helgen, to herreluer og ei til dame/ungdom. :-)



Ønsker alle ei riktig flott uke!

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.