Lyseblå tova votter med dompapp

 Etter spørrerunden i går om hva jeg skulle ha på disse vottene, fikk jeg tips om snøflak, bil, traktor og isroser. Men det ble dompapp på disse.

Jeg har nålefiltet inn en dompapp på hver vott - passer jo godt nå mot vinteren, og resultatet er dette:

Lyseblå tova votter med dompapp


Størrelse: 7-8 år
Hel Lengde:20 cm
Lengde fra tommel til fingertupp: 10-11 cm
Farger: Lyse blå

Materiale: 100% Ull fritidsgarn


Teknikk: Håndstrikket maskintovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

3 kommentarer:

  1. Det blei et kjempefint motiv. Har jeg skjønt det rett, at du nålefilter etter toving og ikke før?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei christel beklager litt sent svar, ja jeg nålefilter disse etter tovingen :-)

      Slett
  2. Nydelige!!

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett

Drevet av Blogger.