Ja her strikkes det så ulla fyker :-)

Måtte le fra den forrige kommentaren jeg fikk av en søt leser her, hun skriver følgende "Du strikker og strikker så 'ulla fyker'! :) " Det kan jeg si meg enig i når jeg sitter å strikker fra jeg står opp om morgenen til rett før klokka blir så mye at det nesten er på tide å stå opp igjenn.

Joda det blir sene kvelder her i den farta jeg har med strikkingen, sitter som regel til kl. 04-tiden og er oppe igjenn kl. 10 for å fortsette strikkeriene.

Prøver iallefall å holde tritt med kunder og ei rask leveringstid - det er viktig både for en god kundeservice og litt for meg selv og. Penger kommer inn og penger strømmer ut nesten like fort. Å holde et lager med ulike farger og kvaliteter krever også litt, garn er neimenn ikke billig. :-)

Men jeg har nå sittet oppe hele natten og fått ferdig nålefiltet 3 par votter, det vil si 6 dompapper + at jeg nå også er ferdig med 2 par damevotter str. M og L i grått :-) Skal til nålefilting snart. På pinnene er det nå et par grå votter som kom som en ekstra bestilling fra ei som allerede hadde kjøpt slike til sitt barn, og var strålende fornøyd. - Det gleder meg virkelig.

Tova votter

Men nu tilbake til arbeidet, det er jo snart jul...tiden flyr og ulla fyker! Ønsker alle en alletiders ettermiddag og kveld!

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.