Dus rosa og naturhvite votter uten tommel

Små søte votter uten tommel til vesla ferdige, slike votter har jeg laget tidligere. Denne gangen nålefiltet jeg på et lite hjerte som en liten detalj. Vottene har også snøring som gjør at de holdes godt på hånden.

Dus rosa og naturhvite votter uten tommel

Ellers er det et par bestillinger som jeg holder på med, kom meg ikke unna å lage flere votter med dompapper på lik de jeg har laget tidligere.  De blir lagt ut her. Det er noe med bestillinger :-) , jeg har jo så mange planer i hodet mitt på hva jeg skal lage men når jeg får bestillinger så må jeg jo ta de først. :-)

info om vottene på bildet over:
Størrelse: 0-6 mnd
Hel Lengde: 15 cm
Bredde: 7 cm
Farger: Dus rosa og naturhvit
Materiale: 100% Ull Fritidsgarn fra sandnes

Teknikk: Håndstrikket, maskintovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd som jeg anbefaler, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.


Ønsker alle fortsatt en fin søndagskveld :-)

2 kommentarer:

  1. Nydelig søte votter :)

    SvarSlett
  2. Søte små votter til Vesla! Alltid fint med litt pynt på!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Drevet av Blogger.