3 par tovede guttevotter

Om jeg kan tillate meg å kalle disse for guttevotter blir vel en smakssak. Men vottene er laget i mørkt garn som blått, grått og koks. Jeg har strikket disse etter min egen oppskrift og de er nå ferdig strikket og tovet.
Så sitter jeg her og lurer på hvilken pynt jeg kan lage på disse da?  De blå tror jeg får være slik de er men de andre to det vet jeg sannelig ikke ennå, har noen tanker i hodet, så får bare se hva det blir etterhvert.

Har også 3-4 "jente"- votter snart klare til toving :-)  Morsomme å strikke når de er den minste str. bare i går greide jeg å strikke 5,5 vottepar, så nå holder jeg på snart med det syvende paret. Jeg må jo ikke gå tom pa lagret mitt av disse vottene. Hadde egentlig vært morsomt å vite hvor mange jeg tilsammen nå har strikket av dette slanget, men tellinga er forlengst gått i glemmeboksen. I morgen får dere strikke innom her og ta en titt på de vottene som er på gang.

3 par tovede votter

Størrelse: 1-2 år (De blå vil jeg si er 1 år)
Hel Lengde: 14 cm (De blå 12,5 cm)
Bredde: 7,5 cm (De blå 7 cm)
Fra tommelgrop til tupp: 7 cm (De blå 6,5 cm )

Materiale: Fritidsgarn, 100% Ull

Teknikk: Håndstrikket

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift kr. 35,- (link under)

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

Ønsker alle en flotters dag, her skinner sola endelig igjen og alt er bare fryd og gammen. :-)