3 par jentevotter og et par for begge

Etter at jeg la ut tova votter til gutter i går må jeg jo også vise de tova jentevottene. De har striper på seg alle sammen, de grønne er så fin grønnfarge at de lar jeg være slik de er. Når vottene er utstyrt med striper så trenger de ikke mere til så små hender. Dette er votter i str. 1-3 år. Alle er strikket i fritidsgarnet etter egen oppskrift og tovet i maskinen.

Farger rosa, syrin, grå, eplegrønne

tova barnevotter
tova barnevotter
tova barnevotter
tova barnevotter

Guttevottene de blå ble lagt ut for salg i går, mens jeg har de mørkegrønne og grå igjen som skal ha et eller annet på seg. Dette har jeg ikke akkurat tid til nå for nå har jeg startet på noe som jeg selv er veldig spent på hvordan blir..følg med - følg med :-)

tova barnevotter


Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs ta gjerne kontakt.

Ønser alle en riktig fin kveld!

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.