Strikka barnehagevotter i rosa

Da har jeg endelig fått strikket disse barnehagevottene. Jeg kjøpte garnet i fjordvinter - kjøpte da garn til 2-3 votter av dette slaget, jeg har fått strikket et par tidligere i grønn og flerfarget garn fra grønn-lilla - gul osv. I gårkveld tok jeg og la opp med det rosa garnet for å lage et par til, litt tykkere pinner denne gangen så vottene ble litt større. Litt usikker på str. men du finner opplysninger om målene under her. Her ser du di andre jeg strikket.

Strikka flotte barnevotter

Strikka barnehagevotter i rosa
Strikka barnehagevotter innsiden og utsiden


Her er litt mer info om de rosa barnehagevottene.
Størrelse:
Hel lengde: 21 cm
Bredde inni håndflata 9,5cm (målt flatt på bordet)
Fra tommel og opp ca 7 cm

Farger: Rosa
Materiale: Viking Sportsgarn - 100% ull
Garnmengde:Litt over et nøste
Pinner nr.: 3 og 3,5mm
Teknikk: Håndstrikk
Vaskeanvisning: 30 gratder

Designer: Ukjent

Status: Solgt!

Mønster: Kjøpt i garnbutikk - men den ligger rundt på nettet hvis du søker på google med ordet barnehagevotter

Strikka barnehagevotter i rosa


Når jeg nå nevner VIKING GARN - vet ikke om du fikk med deg den store GLADNYHETEN i går. Viking Garn har nå lansert ALLE design/oppksrifter GRATIS på nettsiden: viking-garn.no
Her kan du gå inn og laste ned PDF-fil og skrive ut akkurat det du ønsker på Norsk, Svensk eller Engelsk!

God helg


1 kommentar:

  1. Disse vottene er fine og praktiske, herlig rosa farge du har brukt :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.