Mørkeblå tova votter med knapper

 Mørk blå tova votter i fritidsgarn, denne fargen er også ny, i forrige innlegg la jeg ut et par i en annen blå nyanse som også er ny i år.

Den mørkeblå fargen her går mer over til grått eller hva jeg skal si, jeg synes den er flott denne og. Så nede i butikken at de hadde fått en del nye farger og gleder meg virkelig til å strikke alle de flotte fargene.

 Denne knappen er av plast og skulle kanskje tåle litt mer vask enn en treknapp.. :-)

Her er de i den mørkeblå utgave.

Mørkeblå tova votter med knapper


Størrelse: Ungdom/Dame S - Litt usikker på målene tenker de ligger en plass mellom small og medium jeg :-) Se beskrivelsen under.
Hel Lengde: 24 cm
Bredde: 10 cm
Høyde fra tommelgrop til fingertupp: 12 cm
(målene er tatt fratt på bordet)
Farge: Mørk blå nr 6364

Materiale: 100% ull
Garn: Fritidsgarn fra sandnes
Garnmengde: 90gr
Pinner nr.:  6 mm

Teknikk: Håndstrikket og tovet i maskin

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær

Her kan du se forkjellen på fargene når de ligger ved siden av hverandre :-)

Blå tova votter i fritidsgarn

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.