Mørk grå tova tøffel str. 40-41

Mørkegrå tova tøfler i østlandsgarn ferdige, strikket etter egen oppskrift og pyntet med treknapper.

Kjempegode tøfler for de med kalde føtter, slik som meg selv. Etter at jeg begynte å bruke tøflene jeg strikker og tover har jeg aldri mer vært kald på beina. Slike tøfler som dette bruker jeg hver eneste dag :-). De er og blir bare supergode, lette å smette på seg, gode og varme på beina.

Tova tøfler er gode for den som fryser på beina.

Mørk grå tova tøffel str. 40-41

Info:
Størrelse: 40-41
Farger: Mørk grå

Materiale: 100% Ull
Garn: Østlandsgarn

Teknikk: Håndstrikket og tovet i maskin

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift

Lyst til å strikke slike selv så finner du  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær


2 kommentarer:

  1. Hei:)Kjempefine tøfler,jeg har kjøpt oppskriften på disse og lurer på om det går Ann å bruke enkel tråd fritidsgarn eller artic istedenfor dobbel østlandsgarn?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sendt deg melding på fb. :-)

      Slett

Drevet av Blogger.