Med ønske om en fin helg til alle

Dagen i dag har vært helt SUPER det her vært regnvær hær som har hølja ned utfor døran hær, og æ har vært inne og holdt på med masse nyttig... Ja, og nå er det ennelig fredag og en HEL helg foran oss.  Æ har så mye på lista som skal gjøres om dagan  nå at æ ness`n knapt greie å tænke "klart" længer :-) Det liker jeg - ha ting å holde på med av strikking, og pynting av ferdige strikka og hekla plagg.

Å skrive på dialekt gikk litt for sakte her så jeg går over til bokmål igjen jeg. Strikkemaskinen er solgt den forsvant herifra for et par dager siden, jeg angrer litt da...men den ble jo bare stående der - mens jeg så på den og den så på meg :-) Like greit vel, da jeg ikke kom i gang med noe med den, Jeg mener og at det er penest med håndstrikk da.

På pinnene her akkurat nå er det et par votter på gang, de får du se senere, kankje før helga er omme.  Et par bestillinger er på tur til nye eiere og :-) kankje de får pakken i morgen eller mandag. Den ene av pakkene skal til finnmark, og jeg snakket litt med henne og hun sa de hadde faktisk hatt en del kuldegrader der oppe allerede, så vinteren er vel like rundt hjørnet nå. Ja her og, i går så sluddet det her, men det lille som kom ble ikke liggende.

Nye bestillinger på ol-luer har jeg og fått nå så da er det bare å ta fatt på heklekroken igjenn her i morgen, må nok få kjøpt litt garn til det først.


Da får alle ha det riktig fint i helgen, ser også at det er kommen noen nye følgere både her og på faceboosiden min - Velkommen skal dere være og håper at dere vil trives og kanskje finner dere og noe nyttig her.


Ønsker alle ei riktig flotters HELG!

1 kommentar:

Drevet av Blogger.