God morgen - herlig høstdag

Sol her i dag og, godt det, deilig om høsten med sol klar luft og litt kjøligere dager. Jeg har da ull å ha på her :-) God morgen forresten.

Kunne tenkt meg å lage denne jeg :-)
Månetoppen stakk synes jeg er en flott stakk og er jo kjempeflott for ei lita frøken til vinteren/jula. Den har jeg virkelig lyst å strikke. Bare jeg ser på fargene med det grå og det røde samme så blir det liksom jul her :-)




I dag har jeg faktisk ikke noen verdens ting på pinnene her - så får se hva det blir i dag :-)

Pakker sendt og pakker på veg
Etter sommerens litt stille periode er vi visst på full fart inn i vinterens strikke-rush. Salget på OL-luer begynner faktisk nå å ta seg litt opp i dag sender jeg avgårde den tredje lua på et par dager. En får sikkert sin burgundre bøllehatt med hals i dag :-)

Har sett bilder av Månetoppen stakk, synes den ser fin ut

Rosende Ord
Etter at jeg la ut mønstret på de tova vottene har det vært full fart på disse - mange som ønsker å strikke disse vottene, ja de er jo veldig fine da. Fikk også tilbakemeldinger fra ei i går som synte oppskrifen var helt grei å følge.

Drevet av Blogger.