Endelig ferdige med disse tova tøflene

Da fikk jeg de klare tøflene som jeg har strikket nå to ganger, det kom inn en bestilling her om dagen med spørsmål om jeg kunne strikke to par tova tøfler.

Klar jeg kan det svarte jeg, og satte i gang. Brukte det nye garnet til østfoldgarn og strikket og tovet. De ble nok litt for små så de fikk sin plass i butikken min. Da var det bare å starte på nytt med to par nye tøfler, strikket de litt større og endte med suksess i str. 38 og 39 :-) Nå strår de her til tørk og må nok bli helt tørre før de sendes til fohåpentligvis en lykkelig ny eier.
Slik ble de. :-)



Størrelse: 38 og 39
Farger: Grå
Materiale: 100% Ull
Teknikk: Håndstrikket og tovet i maskin

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift
Status: solgt!

Lyst til å strikke slike selv så finner du  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær


Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.