Det gikk!!!

Da har vel bloggen blitt slik den skal, jeg tror nå at alt fungerer som det skal. I går jeg satt her og slet med dette, så endte det jo med at alle postene ble fri for bilder og ingen videoer var heller ikke å se.

Bildene ble liggende på oversiden av alle poster, så det så jo helt ille ut, og jeg tenkte på alt arbeidet jeg har gjort i bloggen var til ingen nytte nå lenger. Men jeg ga meg ikke, lastet ned malen på nytt og da fungerte alt som det skulle. Måtte bare oversette litt, og pynte på enkelte koder så det så bra ut. For jeg var fast bestemt på at denne malen DEN skulle jeg ha. Så det var godt at jeg ikke ga meg, en får jo til ting til syvende og sist.. :-)


Her kommer en liten dørpynt jeg har laget, satt og tittet i gamle bilder og fant dette. Lett å lage med noen kvister og litt streng og vips så har du en flott dørpynt.

Hjemlaget dørpynt enkel og lage

Men nå er det strikking som venter her...Ha en fin kvel dere!





Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.