Strikka barnelue i gult med rosett og striper

Høsten i år er ikke som en helt vanlig høst, jeg synes været har vært kjempeflott her hos oss de siste ukene med solskinn og temperaturer opp mot og over 20 grader. Så den ordentlige høstfølelsen lar ennå vente på seg. Jeg har liksom ikke sluppet helt fra sommeren ennå med sine fine farger og munterhet, derfor ble det disse glade fargene på denne lua som jeg strikket i går. En lue som er akkurat passe tykk til både høst, vår eller en mild vinter.


Strikka barnelue i gult med rosett og striper

Strikka barnelue i gult med rosett og striper

Strikka barnelue i gult med rosett og striper

Lue strikket i Babyull 100% merinoull, pyntet den med en heklet blomt i hver side og har veldig fin passform.

Str. Barn ca 2-3 år
Omkrets: 44-50 cm
Garn:  Babyull 100% merinoull

Vask: Maskin 40 grader

På denne lua har jeg brukt pinner nr. 2,5mm og 2mm
Oppskriften til lua ligger her
Oppskriften til rosetten fant jeg her

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.