Inspirasjon til JULE-strikking og hekling

Nå er det snart 1. Oktober og vi nærmer oss i full fart til JUL. Tenker det er på tide å få lagt ut litt linker til flott jule strikking og jule hekling. Disse oppskriftene er ikke fra i år, da dette er litt tidlig ennå, men det kommer vel etterhvert.

Det er alt for lett å utsette dette til nærmere jul, jeg for min del synes det er på høy tid å starte allerede nå, selvfølgelig kommer det jo litt an på hvor mye en skal lage selv av både pynt og gaver. Men her er noe for enhver smak antar jeg.

Når du klikker på bildene skal du komme direkte inn til oppskriftene.

Redigert: Linker er nå redigert med at du kan klikke på bedriftsnavnet og da kommer du vel dit jeg ønsker du skal, alle utenom garnstudio har korrekte linker, på garnstudio måtte jeg bare legge inn en felles link for å få det til å fungere..

Hos garnstudio er det mangt og meget å lage selv. F.eks disse strikka gryteklutene, hekla nisse, strikka nisse, strikket flaskeskjulere, heklet pepperkakemann til treet, tova kurv, nissebokmerke, bordskåner---det er og mange flere og alle finner du her

Gratis oppskrift på gryteklutter fra garnstudio

Gratis oppskrift på hekla nisse fra garnstudio

Gratis oppskrift på strikka nisse fra garnstudio

Gratis oppskrift på strikka flaskeskjulere fra garnstudio

Gratis oppskrift på hekla pepperkakemann fra garnstudio

Gratis oppskrift på strikka og tova kurv fra garnstudio

Gratis oppskrift på strikka bokmerke fra garnstudio

Gratis oppskrift på bordskåner fra garnstudio

PT-Design har også litt julesnadder som disse søte potteskjulerne.

Gratis oppskrift på potteskjulere fra PT-design

Du store alpakka her fant jeg nisser med alpakkadusk.

Gratis oppskrift på nisser med alpakkadusk fra du store alpakka

Julestrømper fant jeg inne hos gratisoppskriftene til nille.

Gratis oppskrift på julestrømpe fra nille

Var noen av disse tipsene bra? Selv synes jeg alt er fint her, men favoritten er vel nissen fra garnstuio med stripete genser :-)

1 kommentar:

  1. Hei takk for mange flotte tips til jul og en flott blogg jeg følger gjevnlig.Ha en koslig dag og fin høst