Heklet Beanie i lillanyanser og hvit

Beanie bølgen er hvist over meg for tiden og nå går det i bølete stripehekling. Dette ble nr. 4 i rekken av disse hekla beanies - og som vanlig fornøyd med denne og. I lillanyanser, lavendel, lyngfarge eller hva en skal kalle disse flotte fargene. Jeg synes også at disse fargene passer veldig godt sammen med de smale hvite stripene.

hekla lue

Heklet Beanie

Å hekle av Sandnes Lanett meriunoull-garnet er en fryd synes jeg, har brukt dobbel tråd igjen. Merinoullen er jo også veldig flott i luer pga at den er kløfri, smtidig kan den også vaskes i maskinen på 40 grader.

Produktinfo:
Str: Onesize
Høyde: 25cm
Omkrets: 55-60 cm

Heklenål nr.: 5mm
Teknikk: Hekling
Garn: Lanett babyull (100% merino)


Ha en super dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne veeeldig gjerne tenkt meg oppskrift på denne :-)

    SvarSlett
  2. JAAAAA! Gjerne oppskrift! Råtøffte tenåringsluer! (Og jeg har 4 tenåringer i huset),

    SvarSlett

Drevet av Blogger.