Heklet Beanie i kontraster

Jeg elsker orange både sommer som vinter, denne gangen fikk jeg heklet en beani i orange og sort som ble ei skikkelig sporty kontrast lue. Passer yppelig for en jeger.

Heklet Beanie

Heklet Beanie

Heklet Beanie

Brukte dobbelt tråd lanett babyull fra sandnes garn og på heklenål nr. 5mm. Var litt usikker på lengden jeg skulle ha men kom fram til at jeg lagde den som en beani, og de er vel korte antar jeg.

Produktinfo:
Str: Onesize Dame/Herre
Høyde: 22cm
Omkrets: 56-62 cm

Fornøyd med denne - veldig behagelig på så det blir sikkert flere av denne i andre farger.

Oppskrift som er omtrent den samme finner du her

4 kommentarer:

  1. Skikkelig fin lue! Nå spekulerer jeg på hvordan du fikk til de bølgete stripene.

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Tøft med så store kontraster på luen! Ønsker deg en fin strikke/heklesøndag:)

    SvarSlett
  3. lilliannaune@hotmail.comseptember 21, 2014

    Å så tøff. Er det kjøpt mønster som er sånn bølgete?
    Skikkelig fin :) Ha en fin dag
    Lilliann

    SvarSlett

Drevet av Blogger.