Heklet Beanie i blått, grønt og hvitt

Beanie nr. 5 i rekken ferdig her, håper at dere ikke blir så innmari lei av å se disse luene herfra. Men jeg har dilla nå og legger de ut her som en huskelapp for meg selv på både str. garntype og nålstørrelser. Et slags arkiv jeg kan komme til overalt.

Men her er den femte av de i rekken, og stadig med sofie som modell, stakkars hun tenger vel en pause snart og en tur til frisøren. :-)

Etter hint fra en av mine følgere fikk jeg også tak i en oppskrift i går - og har gått gjennom den og ser at teknikken er den samme og likheten er svert stor. Derfor har jeg ikke fortsatt i å lage den oppskriften jeg var begynt på. Jeg som trodde jeg hadde kommet på noe genialt her - men den gang ei. Jeg linker nå til den oppskriften og linkene ligger neders i de postene jeg har denne lua i.


Heklet Beanie
Heklet Beanie


♥ PRODUKTINFORMASJON:
Størrelse: Onesize
Omkrets: 55-60 cm
Høyde: 27 cm

Materiale: 100% Merinoull
Garn: Lanett babyull (100% merino)
Heklenål nr.: 5mm
Farger: Himmelblå, eplegrønn og hvit
Teknikk: Hekling

Vaskeanvisning: 40grader Maskinvask, helst i Milo og uten skylle middel - tørkes flatt


Oppskrift ligger her!

Her er hele buketten! 

Heklet Beanie


Ha en super dag alle sammen!




1 kommentar:

  1. Takk for link til oppskrift! Skjønner godt du får dilla på slike luer. De er kjempefine!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Drevet av Blogger.