Grønn bøllehatt med rillestrikket hals ble så fin så :-)

Ble fornøyd med denne bøllehatten og :-)

Grønn bøllehatt med rillestrikket hals

Grønn bøllehatt med rillestrikket hals

Grønn bøllehatt med rillestrikket hals


Grønn bøllehatt med rillestrikket hals

Grønn bøllehatt med rillestrikket hals


Tror jeg har tatt helt av med disse bøllehattene til Marit, denne gangen ble det en grønn en med en liten hals til. Endret litt over bremmen og satte på spenner i hver side. Halsen denne gangen ble rillestrikket rektangel som jeg satte sammen slik at det ble en hals.

Strikket i dobbelt garn Virgin Wool Deluxe på pinner nr. 3,5 og 6mm. På halsen ble det brukt pinner nr. 5,5 også her dobbelt garn.

Mål på hatten ble som til str. M dame, og satt som støpt på mitt hode. Har du ikke sett de andre bøllehattene finner du de her  og linken til oppskriftene på hattene finner du og der :-)

Oppskriften på hals fant jeg på strikkeriet Her

Ønsker også alle nye følgere både her i bloggen og på facebooksiden min
<3 - Velkommen!

Da håper jeg alle sammen får en trivelig helg.


Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.