Bølle lue en strikka lue

Etter mange dagers venting på mønstr, fikk jeg endelig tak i Bølle lue mønstret i går. Denne lua skal strikkes i annet garn enn det jeg hadde for hånden enn det jeg hadde når jeg begynte på den. Men slik er det jeg har aldri tid å vente til jeg får kjøpt meg riktig garn. :-) Lua er strikket i damestr.

Bølle lue en strikka lue

Bølle lue en strikka lue


Bølle lue en strikka lue

Produktinfo.:
Garn: Virgin wool Deluxe (100 % ull)
Pinner: 4 og 5mm

Hos Marit Kirkholt som har designet Bølle lua både for voksne og barn. Ja du finner også disse luene for barn også og da heter de rabbagastlue.

Hun lager mange flotte babyting og er en flittig designer av ulike mønstre, jeg er litt overveldet at ideene hennes aldri tar slutt. Hun er dyktig, effektiv og for ikke å snakke om priser på mønstrene sine - finner vel knapt nok noe billigere enn det hun selger mønster for. Strikker du mye babyplagg så er turen innom henne gull verdt - kan anbefales på det sterkeste.
Ps. Du får også kjøpt dukkemodeller der som du kan bruke på plaggene du lager :-)

Oppskrift på Dukkesidens Strikkerier her

Pynten på sløyfa kjøpte jeg hos Vigdis Håndarbeidshjørne med tilbehør.
Ha en flott dag!

Drevet av Blogger.