Babybooties med snøring

Det var morsomt å strikke disse igjenn, nå er det rundt et års tid siden jeg strikket slike. Denne gangen valgte jeg rester fra garnet som jeg strikket kofta mi i.

Strikket med dobbel tråd hele skoen og lagde heklekanter rundt. Disse skoene har åpning med snøre i som kan åpnes helt med en tunge på innersiden for å gjøre den tettere. Strikket på pinner nr. 3,5mm og samme str. i heklenålen. Snørene var også gjort på et blunk ved hjelp av stavmikser- det har jeg skrvet om hvordan kan gjøres tidliger. Denne gangen strikket jeg sålen på en litt annerledes måte enn i oppskriften og ble veldig fornøyd med denne måten.

Strikka Babybooties med snøring
Strikka Babybooties med snøring
Strikka Babybooties med snøring


ProduktInfo:
MÅL:
Fotlengde: ca 12 cm
Høyden: ca 12 cm

Garn: Dobbel Merino Gold (60% merinoull og 40% akryl)
Pinner nr.: 3,5 mm

Oppskriften er min egen og den finner du her

Ønsker alle en fin kveld

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.