Pannebånd strikket i klassisk mønsterstrikk

I dag ble jeg ferdig med dette pannebåndet strikket i klassisk mønsterstrikk etter samme oppskriften som jeg brukte på vottene jeg viste her sist. Så nå ble det et sett. Pannebåndet er strikket i samme garnet pure alpaca på pinner nr. 2,5mm.

Pannebånd strikket i klassisk mønsterstrikk

På innsiden er det vrangbord med to rette og to vrange.

Pannebånd og votter strikket i klassisk mønsterstrikk


Nå gjenstår bare en liten oppskylling så blir det helt ferdig og klar for ny eier ;-)

Link til oppskriften finner du på siden der vottene ligger... her

Da må jeg tenke ut på hva jeg skal strikke nå :-)

Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott dag!

2 kommentarer:

  1. Så flott det ble med sett! Du er RÅ med strikkepinnene :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  2. Flott rosafarge, og nydelig håndarbeide!:)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.