Grå Pulsvarmere

Strikka pulsvarnere

Da var neste par ferdige, myke og fine ble disse også. Jeg har brukt samme mønstret som sist som på de hvite jeg la ut her i går, men har fikset litt på avslutningen igjen. Garnet har jeg også benyttet et annet som kalles Royal Alpakka fra Dale. Pulsvarmerne er strikket på pinner nr. 3, og garnet var veldig glatt til tider og holdt på å skli av pinnen. Min vurdering nå er å bytte ut strikkepinnene med pinner laget av bambus eller tre. Jeg får se hva de selger, litt grønn på det området :-)

På bildene kommer vel ikke mønstret helt fram - likeså med fargegjengivelsen. I virkeligheten er vel fargen en tanke mørkere enn på det øverste bildet.



Strikka pulsvarnere


Garn: Royal Alpakka fra Dale
Pinner: nr 3
Farge: Grå nr.0062-007
Vask: 30 grader


Ha en fortreffelig helg alle sammen. I morgen stikker vi til Fredrikshavn med Stenaline - da blir det vel fergestrikking :-)

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.