Ei søt lue

Denne lua fant jeg bilde av på nettet den den 14 august og hadde ikke mønster til den, etter litt etterforskning rundt omkring om hvem som har strikket denne har jeg nå funnet det ut.

Holder på å få igang en avtale om å få oversatt oppskriften på en eller annen måte. Har laget meg en kladd selv på hva jeg gjorde når jeg strikket denne. Så det får være så langt enn så lenge. Jeg vet det er mange som ønsker seg oppskriften på nettopp denne lua og jeg prøver så godt jeg kan. Den kommer nok her snart skal dere se :-)


Gratis strikkemønster på strikket barnelue


Lua har jeg strikket på pinner nr. 3 og 3,5 mm i adore som inneholder 60% alpakka og 40% ull. Kjempemorsom å strikke, rosetten fant jeg hekleoppskrift på hos garnstudio... men nå er det tilbake til oppskriften. Skal også lage bånd i lua for det er en barnelue dette. Men i oppskriften skal det være til både barn og voksen.

Samtidig må jeg også få sagt hallo og velkommen til alle nye følgere både her på bloggen, bloglovin  og på min facebookside.

Ønsker alle en fin søndag. Mønstret er ferdig og ligger nå  her





3 kommentarer:

Drevet av Blogger.