Sommerlige gratisoppskrifter

Her kommer det noen gratisoppskrifter fra ulike steder. Den heklakjolen fra du store alpakka tenker jeg nok det er mange som vil lage. Traktorgenseren strikkes hele året og er populær som bare det her får du den som gratismønster i str. 1-8 år. Det nederste bildet fant jeg hos RaumaGarn og denne skjønne boleroen har varianter både med kost og lang erme + herlige pulsvanter.

Fra du stroe alpakka fant jeg disse herlige kjolene, oppskriftene finner du her
gratisoppskrifter

gratisoppskrifter
Sandnesgarn har denne flotte traktorgenseren for barna, mønser finner du her


Hos Rauma garn fant jeg en kort jakke med korte eller lange ermer + pulsvanter oppskrift her

gratisoppskrifter



Takk for at du besøkte meg håper dette kommer til nytte. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott sommerdag!

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.