Pinse og avslappende strikk og litt annet småpusk

handmadeEn herlig dag i dag med litt solbading på morgenkvisten, så kom skyene med litersvis med nedbør og torden. Så fint da fikk jeg jo vasket huset og :-)

fana bolero

Er i gang med fana-bolero fra boken "Lekre masker og Lekre string" av Sidsel Høivik. Har lenge hatt lyst å starte på denne i sort og hvitt strikk, med broderier og hekling i gull og grå. Fikk startet på denne for noen dager siden men måtte rekke opp noen striper. Bruker garnet fra ice i pure alpaca og strikker på pinner nr. 3,5mm, så er litt spent på størrelsen om den passer meg når den blir ferdig en eller annen gang. Jeg kan tenke meg at dette blir litt sånn kosestrikking innimellom andre ting.

navnelapper


Jeg var så heldig å få helt gratis navnebånd også i posten i dag. Jeg har jo liggende en banner her på bloggen min fra minanavnband.se. Takket være alle dere som har bestilt fra min link kunne jeg nå få gratis hele 200 stk navnebånd. Fikk sydd et på min nye Marius, sydde nede i linningen. Takk til dere som har bestilt slike gjennom meg :-)


Hadde også liggenede noen "Hand Made with love" - dingser som jeg fikk tak i hos ei på facebook- en av de ble sydd på oppe i halsen på denne genseren.

mariusgenser

Ønsker alle nye følgere velkommen både her og på facebook.

Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott pinse!


1 kommentar:

  1. Veldig hyggelig med navnbånd :-))) Så fin du strikker - deilig mønsteret fra Sidsel Høivik - jeg er spennende.
    Og jeg gleder meg veldig... på nest reise til Norge... jeg kjøper strikkebøker... ahhhh...
    Ha videre fine pinse med slappe av og strikke og hyggelig ute. Hilsen fra Viola

    SvarSlett

Drevet av Blogger.