Camping livets strikking



I dag har vi en dag med litt sur vind og kjøligere i luften her i campingvogna. Da er det godt å kunne ta fram strikkepinnene igjen og fortsette med min lille fana bolero. Har også med en del annet garn som helt sikkert blir startet på etterhver. For hva er vel en tur på camping uten strikkegarn og litt utstyr med seg. :-)

strikkegarnstrikkegarn

Litt av utstyret jeg har med..
Over ser du et par bilder av garnet jeg har med meg og en HEL perm og ymse andre strikkebøker med strikkeoppskrifter. Det går sakte men sikkert med min bolero med fanamønster, men den vokser nå litt etterhvert. Koser meg i dag med strikking på denne og litt innom en del strikkesider på facebook og beundrer det andre lager. :-)

Koser meg i dag med strikking på denne og litt innom en del strikkesider på facebook og beundrer det andre lager. :-)

Skulle gjerne hatt med litt garn for å strikke sokker av og akkurat på slike dager som dette trenger jeg litt varmere ben. Slik så det ut her i går med haggelbyger og kaldvær.

Junihaggel

Junihaggel

Ellers er dette en flott campingplass, som jeg skal komme tilbake til litt senere, for her blir vi til en gang uti august nå :-)



Takk for at du besøkte meg og leste dette, velkommen til nye følgere både her og på min facebookside :-). 
Ønsker alle en flott dag!

1 kommentar:

  1. Oi sann...sannelig regner det egg hos dere :-)
    sannelig er du forberedt på tur!

    Blir mye fint av garnet du har på lur.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett

Drevet av Blogger.