Strikkebøker, På pinnene og Symaskin :-)

Fikk akkurat i hus to nye strikkebøker i dag. Dette er noen bøker jeg lenge har tenkt å kjøpe meg, men det har bare uteblitt - helt til i gårkveld. Det er helt utrolig hvor raske de var med leveringen må jeg si. Bestilte de i går og de var her knappe et døgn etter.

Bøkene er Myk Start og Den store guttestrikkeboka, begge bøkene er innbundet og jeg har så vidt bladd litt i disse nå og det ser utrolig flott ut det som er i begge bøkene.

I Den store guttestrikkeboka er det strikkeoppskrifter til gutteklær 0-8 år. I oppskriftene er det brukt naturlige garn som alpakka-, merino- og ren ull. I tillegg finnes strikkeklær til bruk ved alle anledninger for gutter.

Myk start har rundt 40 oppskrifter til baby og nyfødt, et must å ha.

Betalte kun 318,- hos Tanum for begge bøkene (frakt rundt noen og tjue kroner)

Gleder meg til å ta fatt på oppskriftene, kan nesten ikke vente. Men nå får jeg nøye meg med en liten mariusgenser str. 1 år. :-) Tenkte jeg skulle strikke en med rundfelling med oppskrift fra Marius strikkeboka, genseren skal være i lyseblått og hvitt.

strikking av mariusgenser til barn

Har også endelig fått bestilt meg ny symaskin - en Singer Brilliance 6180N den kostet kr. 2 499,- og helt sikkert god nok for min sying. :-) Men den skal jeg vise mer av når jeg får den hit. :-)


Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott dag!
Drevet av Blogger.