PT- Kjolen i grønt

PT- Kjolen i grønt
Kjole nr. 3 i rekken av pt-kjoler som jeg har strikket denne gangen ble de grønt, gult og hvitt.

Strikket denne på pinner et halvt nr. mindre enn de forrige, noe som gjorde det at størrelse også ble litt mindre enn det jeg strikket den i. Jeg endte med målene Lengde: 47 cm og bredde rundt brystet 27 cm målt flatt på bordet, vet ikke riktig hvilken str. dette ble men tenker nok at ca 1 år blir passe å si. Garnet er det samme som de andre kjolene og er Mandarin Petit fra Sandnes garn.

Her er bilde av alle tre :-) med litt forskjellige løsninger :-)

strikka kjoler


Men nå venter neste prosjekt på lista mi og det får du se neste gang her :-)


Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott dag!

4 kommentarer:

  1. Så søte, og så forskjellig utrykk med de forskjellige fargene :) Likte godt den grønne, selv om jeg egentlig er lilla ;)

    SvarSlett
  2. Flotte kjoler. Likte den grønne jeg,så friske farger nå til sommeren. Grønt kan vi bruke mere av,synes jeg .

    Ha en flott uke

    SvarSlett
  3. Hei. Hvordan felte du av på ryggen, øverst mot stroppene. På den grønne kjolen? Likte løsningen din. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fulgte oppskriften når jeg felte av på denne. :-)

      Slett

Drevet av Blogger.