Ny symaskin

Da kom symaskinen endelig i dag :-)

En splitter ny Singer Symaskin Brilliance 6180N, kjøpt hos ellos, dette ble en del av resultetet etter ol-lue-salget jeg har hatt :-) Fikk solgt ca 50 luer.

Takk til dere som handlet hos meg.

symaskin

symaskin

 Singer Symaskin

Denne symaskinen har elektronisk enkel sømvalg med 80 sømmer, 6 stk. 1-trinns knappehull osv, det vanlige som følger med en maskin. Har så vidt fått prøvd den på en liten prøvelapp.

Jeg syr ennå ikke så mye så jeg synes det var akkurat passe å betale kr. 2499,- for denne. Framtiden får vise hva dette ender med. Først så må jeg få satt meg litt inn i forkjellig, så da får jeg vel starte med noe som er enkelt å sy tenker jeg. :-) Har du noen forlag til hva det kan være?

Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott ettermiddag og kveld!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny symaskin! Jeg er i tenkeboksen, jeg også. Jeg kjøpte Bernina symaskin i 1968, og den har tjent meg i alle år og fungerer fint fremdeles. Et sykurs hadde vært tingen nå. Er ikke så tålmodig med å sette meg inn i alt det nye helt alene.
    Skal bli spennende å høre dine erfaringer med denne maskinen. Lykke til!

    Fortsatt fin mandagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny symaskin! Tror du får mye glede av den for det er morsomt å sy.... Sist lørdag hentet jeg fram min Bernina som jeg kjøpte tidlig på 80-tallet. Skal prøve meg på en kjole til svigerdatter- "grugleder" meg for det er så lenge siden jeg har sydd- og særlig fordi jeg ikke har noe skikkelig mønster. Har brukt min gamle kjole fra 1976 som mal. Det er litt spennende.... ;-)

    Lykke til med dine kommende syprosjekter. Du legger vel ut bilder etterhvert?
    Ha en fin kveld :-)

    Hilsen fra Ann-Elin

    SvarSlett
  3. Spennende med ny maskin.Håper du får stor glede av den.Jeg har en Bernina som er noen år,med en del sømvalg.Men jeg bruker minimalt med sømmer. Jeg syr lappeteknikk å da går det mye i rettsøm.Ha en fin dag!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.