Guttelua ble ferdig i en fei i går

strikka babylue med falske fletter
Denne lua strikket jeg i gårkveld etter jeg var ferdig med bommullskjolen. Litt deilig å ha noe å strikke som ga resultat fort :-)

Den hører til settet med de blå og hvite babybootiene jeg strikket her om dagen, så nå er det blitt et lite sett ut av det hele. Jeg hadde til å begynne med noen blå knapper på bootiene men syntes de ble for feil i fagen og da byttet jeg til samme knapper i tre som jeg har på lua men bare litt mindre.

strikka babylue med booties



Jeg har også strikket et sett til jenter det ligger her hvis du vil se :-)




strikka babylue med booties


Str: 0-4 mnd
Garn: Merinoull fra sandnes
Pinner: 3 mm
Oppskrift: Desingnet av Marit Kirkholt og du kan kjøpe mønstret her


Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Ønsker alle en flott dag!

2 kommentarer:

Drevet av Blogger.