Litt bestillinger og litt annet

De siste par dagene har gått til hekling av bestillinger på en liten heklet nålepute i lilla farger, et par luer til av ol-luene denne gangen i orange med grå kant på, og nå holder jeg på med noen babysokker i hvitt og rosa.
Heklet nålepute


Den lilla nåleputa ligger ennå her og venter på å bli pakket. Det var morsomt å lage nåleputa, jeg kan ikke huske sist jeg lagde ei slik, det må vel være et års tid siden. Nåleputa var det kjøper selv som bestemte fargene i. Godt å få repetert litt nåleputeheklingen og, de er enkle å lage til også, oppskriften på nåleputer finner du her.


Hekla stripet lue til voksen
Hekla orange lue

Fikk sendt de to orange hekla luene avgårde i dag, samt ei anna lue som også er heklet i striper. 

Ja jeg har jo også fått ferdig et par lester som skal til "Strikk litt omsorg". Mer om dette kan du lese om her.

Barne lester

Lestene er strikket i RaggSoft et mykt og slitesterkt garn - og er stikket etter den metoden som jeg en gang i tiden lærte av min mor. Str. 4 år, så disse ligger nå som første par ut i kassen jeg skal legge alle lestene i som blir laget til dette.

Babysokkene får du nok se her neste gang, ha en fin dag alle sammen :-)

1 kommentar:

  1. Den orange hekla-lua ble jammen fin! Søt nålepute også!

    God tirsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett

Drevet av Blogger.