FotoTips - dette må du bare få med eg

Som jeg har sagt tidligere har jeg vært plaget av at jeg ikke kan få ta de bildene JEG ønsker og ikke bare kamera eller alt annet...:-)

For et par dager siden fann jeg en kjempeflott side for akkurat det jeg tengte forklaring på ang. fotografering.

Jeg kom over bloggen Sitrende.net - der gir hun forklaring på det som akkurat jeg tengte på en enkel og gri måte, og til å forstå for ALLE (ja til og med meg).

Bare se her Nå blir alle fargene som de skal være :-)

Dagens middag:



Helt utrolig å bruke TV funksjonen når en tar bilder inne, tildigere på alt jeg har laget av stikking og slikt har alltid fått fargnyanser som er litt forskjellig fra det jeg ser med øyet. Men jeg har fulgt tipsene, i bloggen jeg nevnte og det var det jeg fikk ut av det til nå. Det kommer HELT sikkert mere bilder herifra - for nå ble jeg så glad at jeg fikk den hjelpen jeg spurte om i mange innlegg her.

Konkulusjon: nå stemmer iallefall fargene, og min nyskjerrighet vandrer videre.
Bloggen hennes gir kjempegod forklaring på fotografering  og komposisjoner. Besøk da vel klikk her




Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.