Babybooties 3-6 mnd

Babybooties

Merinoullen er et lekkert og mykt garn som er super å strikke med. Garnet er superwash behandlet slik at det tåler hyppig vask i maskin, og skulle derfor egne seg svært godt for barne og babyplagg.


I dag ble jeg ferdig med disse hvite babybootiene som du sikkert har lagt merke til over, jeg har strikket de etter oppskrift som er designet av Marit Kirkholdt.

Jeg  endret litt på utsenende på labbene i forhold til oppskriften som det skal være picot-kant på både oppe og rundt såle og rundt oppå fotbaldet. I oppskrifen skal det også være spenner, men i manko på dette nå i påsken så sydde jeg til et par sløyfer som jeg lagde av bånd med ei påsydd perle i midten.

Men nå er det tilbake til kjolen jeg holder på med. :-)

3 kommentarer:

  1. Så lekre - og perla var virkelig "prikken over i-en" :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  2. Hej har du ikke et billede nedefra? Hvordan er bunden strikket? Mange tak fra danmark ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får kjøpt oppskriften i linken som ligger i innlegget. :-)

      Slett

Drevet av Blogger.