Strikk Februar 2014

håndarbeid

Februar strikkingen og heklingen kommer her, det er ikke så veldig variert må jeg bare innrømme med det samme, og dette skyldes nok den iherdige heklingen av ol-luer som det ble en god del av. Mariusdressen hadde jeg startet på før februar, hvis jeg ikke husker helt feil. Men fikk nå avsluttet den før ol-styret startet :-) .

Synes dette kan være en grei måte å ha samlesider hver mnd på hva en har laget.

Alle produktene ligger i bloggen her så hvis du blar deg nedover eller i menyen finner du nok mye forskjellig her.

Her finner du januarstrikken min i 2014

Vil også få minne om min Giveaway hvor du kan vinne garn den finner du her.
Og har du lyst på ol-lua ta gjerne kontakt jeg hekler den jeg.

Håper alle har og får en fin kveld :-)


3 kommentarer:

  1. Skal si du er produktiv! Her var det mye fint :)
    Fin kveld til deg også :D

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget:-) mange som får holde varmen av din produksjon:-)
    Ønsker deg en fin uke:-)

    SvarSlett
  3. Mye flott her ,klem fra Beth

    SvarSlett

Drevet av Blogger.