Ny ladning med luer på tur til nye eiere

Det tok vist ikke slutt alikevel som jeg trodde. Disse ol-luene er det mest populære utenom tovavotter som jeg har laget noensinne. Responsen har vært helt enorm, massevis av eposter, spørmål og  bestillinger og ennå tar det ikke slutt, bare i dag morrest lå det to nye eposter til meg ang. luer :-)

Hekla luer

Disse luene er flotte selv om en ikke har OL lenger, passer fint til skituren, joggeturen andre turer og sykkelturene på våren. Merinoullen som de er laget av passer fint til aktiviteter. De er varme uten at at kroppen blir overopphetet når du er fysisk aktiv :-)
Mandag sendes det ut ennå flere pakker med disse ol-luene til nye eiere. Har du ikke kjøpt lua kan du ennå få tak i den - her finner du mer info. om dette.

Jeg må nok få unnskylde meg nok en gang for dere som leser og følger denne bloggen, det har blitt masse ol-styr og luer de siste par ukene, men slik er det når alle vil ha så prøver jeg å skaffe til alle. :-) Dermed får jeg ikke tid å lage så mye annet her - men nå tror jeg at det kommer annet her etterhvert.



Ikke minst så takker jeg og ønsker nye følgere velkomne både her og på min facebookside.

Da får alle ha en riktig fin søndag.

2 kommentarer:

  1. De er skikkelig fine disse luene :)
    Jeg har enda ikke heklet en, tenkte jeg skulle prøve å holde meg unna enda en farsott ;)
    Ha en herlig søndag du også :)

    SvarSlett
  2. Det er moro når folk vil ha det man lager. Etter at jeg la ut min på bloggen fikk jeg noen bestillinger av venner :)
    Ha en flott søndag

    SvarSlett

Drevet av Blogger.