Kavalkade - mars 2014

Nå går vi inn i en ny tid, det er sommertid - klokka er stilt og våren har begynt å snuse på oss med noen gode og varme dager i det siste.

Jeg har for det meste heklet denne mnd som et frø i fra ol- har de fleste innleggene vært preget av luer i alskens farger og fasonger. Morsomt har denne mnd vært, men nå trur eg at nå får luer være luer, jeg holder ennå på med de to siste av de heklede den ene i sort mens den andre ligger der og venter på en stripe til i orange, gult og rosa :-) Men de får du nok se ganske snart her.

Men tilbake til hva som er laget i denne mnd - så er det som sagt mest luer og mange av samme slag :-).

For å starte med ol-luene så har det jaggu blitt en del, hele 47 stk av de blå med et par innslag av litt rosa og litt orange luer, av disse kan jeg vel si at rundt halvparten er laget i mars.. Ja når jeg snakker om de orange luene så fikk jeg jo en bestillingen på 8 stk og det var morsomt.

Innimellom lueheklingen har det også kommet en del annet som f.eks min første portemone, et par vin haner, et par tova votter, noen andre luer og noen dyreluer som jeg holdt på å¨bli helt hekta på. Ja du kan jo se selv hele greia her neden for har jeg laget et samlebilde på denne mnds produksjon.

Håndarbeid
Vel vel tror i skrivende stund at jeg har fått med meg det meste her...


Det som er på pinnen nå kommer her litt senere :-)


Ha ei god uke takker for mars måned som har vært veldig morsom, takker og for nye følgere ønsker dere alle velkommen og ser fram til ei herlig strikketid framover. Dere er og blir bare suverene alle sammen! Likeså dere følger meg så følger jeg dere og synes alle har så mye flott å vise fram og dere er og blir min store inspirasjonskilde.

Har fått litt lyst å strikke litt større saker fremover - men det får tiden vise. Nå er og blir det bare vår!

1 kommentar:

  1. For en produksjon du har hatt :-)
    Er nok mange som har stor glede av disse luene!
    Ønsker deg en fin vår uke :-)
    Klem

    SvarSlett

Drevet av Blogger.