Jeg blir helt rørt her jeg...

Tusen takk alle sammen
Jeg må bare få si det her og ikke bare sitte å tenke det selv. Den enorme responsen dere har gitt meg tilbake på ol-luene som dere har kjøpt av meg er helt utrolig. Det rører en strikker og hekler med slike tilbakemeldinger :-).

 Takk alle sammen!

Da var det sagt - jeg må få minne om min GiveAway som snart skal trekkes vinnere på.

Meld deg på du og, linken til den er her.

 

Nytt prosjekt som ennå er hysj-hysj

Her om dagen startet jeg på noe påske greier som jeg bare måtte avslutte og legge fra meg da jeg fikk en overraskende epost. 
Dette må jeg holde hemmelig inntil videre, det kommer en post og bilder om dette senere her i bloggen min. Akkurat nå er det bare hysj hysj, og det er det jeg har holdt på med de siste dagene, jeg kan heller ikke røpe datoen for når jeg skal poste innlegget/innleggene. :-) Så følg med!

Velkommen til et par nye følgere på både blogger og bloglovin, og nye følgere på facebook :-) Ønsker alle en fin kveld.

1 kommentar:

  1. Å såå spennende:-) gleder meg til og følge med:-)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.