And the vinner is -- da-da!

Nå har jeg trukket ut vinneren av min giveaway her. Men først, det var tatt 140 lodd, jeg trakk lodd med random generator. Da hadde jeg først satt inn alle lodd og hvor mange lodd alle hadde, satte dette inn i excel på rekke og rad etterhvert.

De 3 premiene som var loddet ut var:

1 Hespe med 800 meter Lacegarn (Baby-Alpaca og 30% Mulberry Silk) fra Drops
2 nøster Alpaca MIX fra Drops (100% alpakka)
2 nøster Vestlandsgarn (100% ull)

Vinnerne ble:

1 Lacegarnet: Irene -  Har lagt inn kommentar i bloggen din.
2 Alpaca MIX: Ann-Elin Rand - har kontaktet deg på facebook
3 Vestlandsgarn: Berit du har fått ein mail i fra meg.

Gratulerer alle sammen!

Vinnerne er også kontaktet på ulike steder. 





4 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne!

    Fortsatt god søndag alle sammen!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Jammen er jeg heldig :-) Tusen takk! Hilsen Ann-Elin

    SvarSlett
  3. Tusen takk, så gøy å vinne:) Har sendt deg en mail.
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne! :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.